Subject: MAK infopäring
From: "Andres Huul" <[email-masked]>
To: "RIK info" <[email-masked]>
Cc: "Hedi Stenman" <[email-masked]>, "'Tiina Pitsenko'" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 17:47:58 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume info väljavõtet Äriregistrist manuses asuvas tabelis kahel lehel
toodud ettevõtete kohta, 2022 aasta majandusaasta aruannete põhjal,
vastavalt manuses lisatud kahe Exceli tabeli päisele. Kui ettevõte on uuem
ja/või aruannet ei ole esitanud, siis palume lisada need andmed, mis teil
on.

Lugupidamisega

Andres Huul
Juhatuse liige
+372 5557 2557
MTÜ Maakondlikud Arenduskeskused
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.arenduskeskused.ee/> www.arenduskeskused.ee

Maakondlike Arenduskeskuste võrgustik on suurim üle-eestiline
nõustamisvõrgustik. Pakume tasuta nõustamist ettevõtjatele,
vabaühendustele ja kohalikele omavalitsustele igas maakonnas. Algatame
ning viime ellu maakondadele olulisi projekte.